2011. november 27., vasárnap

A valóság

Egy fárasztó, talán rossz nap után az ember hajlamos elkeseregni a sorsán. Hát én fogtam magam és nekiálltam a minden napos teremtésnek. Azt vettem észre, hogy nem lehet abbahagyni, mert akkor az ember visszacsúszik. Tudatosan időt kell teremtenie rá, hogy megteremtse a saját napját, a saját életét, éppen olyannak, amilyennek szeretné. No hát, egy ilyen „rossz” nap után fogtam magam és elképzeltem az ellenkezőjét, és láttam, éreztem, ahogy jól érzem magam, ahogy szeretem azt, amit csinálok. Körülírtam vagy 10-15 mondatban ugyanazt, lehetőleg részletesen, illetve ami a számomra fontos volt. Ahogy látni szeretném magam a jövőben, ahogy viselkedem, ahogy cselekszem, ahogy érzem magam. Igen, nehéz ilyenkor épp az ellenkezőjét átérezni és még hálát is adni azért, hogy ott vagyok ahol. Hálát adni már előre azért is, amit szeretnék megtapasztalni a jövőben. Nem gondolkozni azon, hogy ez most fölösleges-e vagy nem. Minden pillanatban most van. És abban a néhány percben, amíg elképzelem azt a helyzetet, ami számomra ideális, megfogalmazódott bennem, hogy „de hiszen most ebben a pár pillanatban ez az én valóságom, most ezt élem!” Mert hát abban az időintervallumban teljes mértékben azt éltem, amit elképzeltem. Addig is jól érzem magam. A hála pedig öröm, és már csak azért is segíti a dolgok valóra válását. A hála ujjongás, hogy „köszi, jaj de jó nekem”. El szoktam mondani a Teremtőnek, hogy mi a vágyam, aztán szeretem hozzá tenni, hogy addig vagy akkor, amíg ez nekem és a másiknak is jó. Ez azért is jó, mert így nincs ragaszkodás. Jól érzem magam, szeretek ott lenni ahol, de csak addig, amíg ez mindenkinek jó. Aztán megyek tovább mint eddig is. És visz az út valahová mint eddig is, valami más felé, amire addigra megérek vagy ami majd akkor a dolgom lesz. Hogy azért elmondjam ennek a teremtésnek a hatását is, mivel ez hétvégén történt, a következő napot, sőt az egész hetet úgy töltöttem, ahogy elképzeltem, egyszerűen csak jól éreztem magam. És meglepődtem, hogy ez mennyire működik. Pedig már sokszor kipróbáltam, és mindig működött.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése