2012. február 19., vasárnap

Fontos az egyedüllét

Még mindig fülemben cseng az a mondat, hogy egyensúlyban kell lennie a pihenésnek és a munkának és hogy általában az a jellemző, hogy túl sokat dolgozunk, tevékenykedünk. De meg kell engednünk magunknak a pihenést is, amikor csak vagyunk és magunkkal foglalkozunk. Tegnap órákat voltam ebben a relaxációs állapotban. Olyat tettem, ami nekem jól esik, amitől töltődöm. Egyszerűen csak léteztem a magam körül megteremtett harmóniában és szeretetben. Csak úgy voltam. És a végén azt éreztem, hogy talán még egész életemben nem ajándékoztam meg magam ilyen sok szeretettel mint tegnap és hogy ez mennyire jól esik és mennyire szükség van erre, hogy néha egyszerűen csak önmagunkkal legyünk és, hogy oda figyeljünk saját magunkra. Igazából mindent meg tudunk adni saját magunknak, amire vágyunk. Ez a felismerés egyféle felszabadulás az alól, hogy nem a párunktól várjuk azt, hogy kitöltse a bennünk levő hiányt, mert mi is meg tudjuk adni magunknak azt, amire szükségünk van. Jó együtt lenni és a párkapcsolatnak is megvan a maga feladata, célja, de a személyes térre, az egyedüllétre is szükség van néha, hogy magunknak is meg tudjuk adni a kellő időt és szeretetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése